تلفن: ۸۸۷۴۸۹۹۰
۰۹۹۰۹۰۴۲۷۴۸

درخواست مشاوره رایگان

Hidden
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بهترین روش قالب گیری ارتوز پا چیست؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قالب گیری دقیق از پا در ساخت ارتوز یا بریس یک گام اساسی است تا ارتوز بتواند نیازهای خاص و منحصر به فرد پای شخص شما را برطرف می کند. از آنجا که سه روش مختلف برای قالب گیری از پا وجود دارد، یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن هر مراجعه کننده‌ای را درگیر کند این است که «کدام روش قالب گیری ارتوز بهترین است؟» پاسخ این به شما و پاهای شما بستگی دارد.

قالب گیری ارتوز

قبل از پاسخ این سوال، می‌توانید برای شناختن بهتر ارتوز‌ها و کاربرد آن‌ها، مطلب « ‌انواع بریس یا ارتوز برای درمان درد آرتروز » را مطالعه کنید.

اولین مرحله برای تعیین اینکه کدام یک از سه روش قالب‌گیری برای مراجعه کننده بهتر است، انجام یک ارزیابی دقیق بیومکانیکی و راه رفتن است، اطلاعاتی که ما از این ارزیابی به دست می آوریم به ما امکان می دهد تا تعیین کنیم که کدام یک از روش های قالب گیری ارتوز که شامل قالب گیری با باند گچی، فشار بر روی فوم باکس و یا اسکن سه بعدی است برای ساخت یک قالب از پاهای شما مناسب است.

علاوه بر نتایجی که از طریق ارزیابی بیومکانیکی به دست می‌آوریم، برخی از عواملی که هنگام انتخاب بهترین روش قالب گیری ارتوز در نظر می‌گیریم عبارتند از:

  • آیا می خواهیم پای شما را اصلاح کنیم یا ناحیه خاصی از پا ی شما را با ارتوز تطبیق دهیم؟
  • آیا می توانید به راحتی روی تخت معاینه دراز بکشید؟ آیا وقتی شخصی به پا های شما دست می زند درد دارید؟ یا اینکه آیا حرکت شما محدود است؟
  • آیا به ماده ای حساسیت دارید؟
  • پای شما چقدر انعطاف پذیر است؟
  • سن، قد و وزن خود را دقیق اعلام کنید.
  • نیازهای شغلی شما چیست؟ و تحرک روزانه شما چقدر است؟
  •  کفش مورد نظر شما چیست؟
  •  هدف کلی ارتوز پا
  • نوع ارتوزی که ساخته خواهد شد

قالب گیری ارتوز در کلینیک ارتوز و پروتز پیوند

اسکنر سه بعدی ارتوز

کلینیک ارتوز و پروتز پیوند، بر اساس نیاز از هر سه روش قالب‌گیری ارتوز یعنی قالب گیری با باند گچی ، فشار روی فوم باکس و اکسن سه بعدی استفاده می‌کند.

اسکنر سه بعدی که در کلینیک ارتوز و پروتز پیوند مورد استفاده قرار می‌گیرد، اسکنر سه بعدی وروم است که از دقت بسیار بالایی برخوردار است.

دیدگاه شما چیست؟

تماس با ما

ما برای پشتیبانی و پاسخ دادن به سؤالات شما همواره آماده هستیم. مراجعان، ارزشمندترین دارایی های یک سازمان هستند. انتقادات و پیشنهادات شما به طور حتم منجر به پیشرفت و تعالی ما خواهد شد. کلینیک تخصصی پیوند اهداف بزرگی برای خود در نظر گرفته است. برای رسیدن به این اهداف ما به کمک شما نیازمندیم. توانمندی های شما قطعا در این راه به ما کمک خواهد کرد.

شماره تماس پشتیبانی:
۸۸۷۴۸۹۹۰
پست الکترونیک:
info[at]peyvandcorp.com
واتساپ:
۰۹۹۰۹۰۴۲۷۴۸

Designed by هفت پیکسل Aryan