تلفن: ۸۸۷۴۸۹۹۰
۰۹۹۰۹۰۴۲۷۴۸

درخواست مشاوره رایگان

Hidden
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بهترین سن نوزاد برای دریافت کلاه فرم دهی جمجمه، چه زمانی است؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به نگارش: دکتر نعیمه روحانی – دکترای تخصصی ارتوز و پروتز از دانشگاه علوم پزشکی ایران

با هم خلاصه ای از مقاله ی علمی چاپ شده در ژورنال معتبر  PEDIATRIC را می خوانیم:

محققان این پژوهش، ۶۲ نوزاد دارای بدشکلی جمجمه را در دو گروه سنی بر اساس آغاز سن درمان ارتوزی قرار دادند. نتایج این مطالعه نشان داد که سن را می توان به عنوان مهم ترین عامل اثرگذار بر نتایج درمان در نظر گرفت. هر چه سن نوزاد کمتر باشد، نه تنها مدت زمان درمان کوتاه تر است، بلکه رسیدن به شاخص های تقارن نیز بهتر انجام می شود. میزان باقی مانده از رشد جمجمه، پتانسیل تغییرات با کلاه فرم دهی را مشخص می کند و نه شدت بدشکلی. میانگین مدت زمان درمان درگروه های سنی کمتر، ۱۴ هفته و برای سنین بالاتر به طور معناداری بیشتر و معادل ۱۸ هفته بود. کمترین زمان درمان در حدود ۴ هفته طول کشید و بیشترین زمان تا رسیدن به نتایج مطلوب ۲۸ هفته زمان را به خود اختصاص داد.

اغلب والدین منتظر بهبود خودبخودی جمجمه می ماند و در نتیجه برای درمان دیر اقدام می کنند. درمان با کلاه فرم دهی جمجمه یک راه ایمن، محافظه کارانه، مطمئن و اثربخش است. پس نتیجه می گیریم برای مشاوره با متخصص، زمان طلایی شکل دهی فرم سر نوزاد خود را از دست ندهید و با ما در تماس باشید.

بهترین سن نوزاد برای دریافت کلاه فرم دهی جمجمه، چه زمانی است؟

دیدگاه شما چیست؟

تماس با ما

ما برای پشتیبانی و پاسخ دادن به سؤالات شما همواره آماده هستیم. مراجعان، ارزشمندترین دارایی های یک سازمان هستند. انتقادات و پیشنهادات شما به طور حتم منجر به پیشرفت و تعالی ما خواهد شد. کلینیک تخصصی پیوند اهداف بزرگی برای خود در نظر گرفته است. برای رسیدن به این اهداف ما به کمک شما نیازمندیم. توانمندی های شما قطعا در این راه به ما کمک خواهد کرد.

شماره تماس پشتیبانی:
۸۸۷۴۸۹۹۰
پست الکترونیک:
info[at]peyvandcorp.com
واتساپ:
۰۹۹۰۹۰۴۲۷۴۸

Designed by هفت پیکسل Aryan