تلفن: ۸۸۷۴۸۹۹۰
۰۹۹۰۹۰۴۲۷۴۸

درخواست مشاوره رایگان

Hidden
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پروتز زیر زانو

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

برای معرفی انواع پروتزها به بیماران باید با انتظارهای شخص آشنا شویم تا بدانیم کدام نوع بهترین کارایی برای بیمار را دارد. وزن پروتزها آیتمی مهم به حساب می آید که بیمار مجبور نباشد آن را به سختی حمل کند  . همچنین افراد بیمار انتظار این را دارند که هنگام راه رفتن با پروتز پا مصنوعی غیر طبیعی به نظر نرسد . یکی دیگر از مهم ترین قابلیت های پروتز پا زیر زانو  انعطاف پذیری آن است که فرد بیمار به راحتی بتواند زانوی خود را هنگام برداشتن گام حرکت دهد. 

مراحل ساخت پروتز زیر زانو

انواع مختلفی از پای مصنوعی برای قطع عضو از زیر زانو وجود دارد  که  به شکل اندام و باقی مانده و سطح فعالیت بستگی دارد. پروتز پای زیر زانو تشکیل شده از سوکت پایلون و پنجه  که دریافت پروتز در افراد متفاوت است  که معمولا روند دریافت چند هفته بعد از جراحی آغاز می شود . ساخت پروتز ها  و نوع آنها به شکل اندام باقی مانده و سطح فعالیت بیماران بستگی دارد. ارزیابی بیماران مهم ترین بخش ساخت مناسب ترین پروتز است که پروتزیست با توجه به سطح فعالیت روزانه و توانمندی و شرایط بیمار پروتز مناسبی می سازد.

پروتز زیر زانو

پروتز زیر زانو مدولار

یکی از مدرن ترین پروتزهای زیر زانو زیر زانو مدولار می باشد . پروتز مدولار بسیاری از مشکلات قطع عضو را حل میکند. کسانی که زیر زانوی آنها قطع عضو شده برای آنکه بتوانند کارهای روزمره خود را انجام دهند  باید برای ساخت و سفارش این نوع پروتز اقدام کنند و نصب کنند.  پروتز زیر زانو مدولار  قابلیت تعویض قطعات را دارد که اگر قطعه ای خراب شد یا آسیب دید متخصصان میتوانند به راحتی تعویض کنند  و نیازی به هزینه دوباره برای خرید پروتز جدید نمی باشد و در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قوزبند طبی کلیک کنید.

قطع عضو در هر ناحیه ای که رخ بدهد زندگی  با اختلال روبرو می شود و تاثیر زیاد و به سزایی به همراه دارد اما اگر یکی از اعضای مهم بدن مثل پا دچار قطع عضو شود بسیار عذاب آور و نگران کننده می شود چرا که حتی کارهای روزمره را نمی توان به راحتی انجام داد ولیکن با توجه به ویژگی های پروتز مدولار توانسته مشکلات متعددی را حل کند. خوشبختانه پیشرفت قابل توجه  افراد در زمینه ساخت پروتز  توانسته شرایط بیمارانی که دچار قطع عضو شده اند را راحت تر کند.

پروتز مدولار مجهز به بخش مرکزی از جنس تیتانیوم یا استیل و آلومینیوم می باشد . به همین علت  از کیفیت خوبی برخوردار می باشد این پروتز زیر زانو بسیار کم وزن می باشد. بیمارانی که از پروتز مدولار استفاده میکنند احساس درد و ناراحتی از بابت قطع پای خود تجربه نمی کنند به دلیل ویژگی هایی که پیش تر راجع به آنها توضیح دادیم.  

پروتز سیلیکونی زیر زانو

در گذشته پروتز هایی از جنس چوب و فلز می ساختند که هر کدام از متریال ها از عیوب خاصی برخوردار بود . پروتزیست ها متریال های جدید و مدرن ابداع کرده اند  که یکی از اهنا سیلیکون نام دارد. 

مشکلات افراد درگیر با قطع عضو از زمانی که سیلیکون اختراع شد به مقدار زیادی کاهش یافت . سیلیکون به علت خاصیت انعطاف پذیری بالایی که دارد برای ساخت پروتزهای زیبایی مناسب است . پروتز های سیلیکونی به علت سبک بودن باعث میشود افرادی که از این نوع پروتز استفاده میکنند رغبت زیادی برای راه رفتن  داشته باشند. اگر قطع عضو شدید نباشد ساخت پروتز سیلیکونی گزینه خوبی برای کمتر شدن مشکلات می باشد.

قیمت پروتز زیر زانو

هزینه و قیمت پروتز پا زیر زانو به عوامل زیادی دارد مثلا به شرایط بدن و شدت قطع عضو و همچنین نیاز  بیمار بستگی دارد.  افرادی که بیمه درمانی ندارند  نسبت به دیگر بیماران هزینه بیشتری باید بپردازند . اگر بیمار فقط به یک پروتز نیاز داشته باشد که فقط بتواند روی زمین هموار راه برود هزینه کمتری نسبت به بیمارانی که میخواهند روی زمین های ناهموار  و پله حرکت کنند باید بپردازد . پروتزهای پیشرفته که با امکانات هیدرولیکی قادر به کنترل سرعت هستند و به کمک کامپیوتر  کنترل میشوند هزینه بیشتری باید بپردازند و همچنین افرادی که از بالای زانو قطع عضو میشوند نیز هزینه بیشتری باید پرداخت کنند.تعویض پروتزها نیز  بسته به شرایط افراد نیز از هزینه برخوردار می باشد. 

پروتز زیر زانو

بهترین مرکز ساخت پروتز پا زیر زانو در ایران

برای اینکه بتوانیم از پروتز پای مصنوعی استفاده کنیم باید ناحیه قطع عضو به بهبودی کامل رسیده باشد و هیچ زخم و اسیبی نباشد.

سوالی که برای افراد قطع عضو  شده  از ناحیه پا این است که بهترین مرکز پروتز پا  زیر زانو در ایران کدام است ؟  هم کسانی که سالهای است از پروتز زیر زانو استفاده می کنند و هم کسانی که به تازگی میخواهند از پروتز  زیر زانو استفاده  کنند که در پاسخ باید گفت با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی تنوع قطعات لوازم پروتز بالا است . پروتزیست در همان جلسه اول معاینه با توجه به سن میزان فعالیت نوع پروتز پا و هدف فرد از دریافت پای مصنوعی تعیین میکند. کلینیک فوق تخصصی پیوند در زمینه حل مشکلات فیزیکی بیمارانی که بر حسب سانحه یا بیماری زمینه ای دچار قطع عضو شده اند تلاش میکند  تا با کاهش نیاز به عمل جراحی مختلف راهکار های به روز را در اختیار بیمار قرار دهد تا مشکلات درمانی و هزینه ها به حداقل برسد.

خرید پروتز زیر زانو 

هر نوع از پروتز  ها با توجه به شرایط افراد متغیر است و نمیتوان قیمت ثابتی تعریف کرد . بیماران باید با تمام پروتزها آشنا شوند  به طوری که در هر نوع از پروتزهای زیر زانو از تمام نقاط ضعف و مزایاهایی که دارند به طور کامل آگاه شوند تا بتوانند بهترین انتخاب را  با توجه به شرایط و توانایی های خود داشته باشند  .  پروتزیست ها نیز با توجه به شغل و فعالیت های روزانه انها بهترین پروتز را معرفی و توصیه می کنند . کلینیک پیوند یکی از با تجربه ترین ها در طراحی و تولید پروتز پا زیر زانو می باشد که می تواند به بیمارانی که دچار قطع عضو شده اند کمک کند و بهترین پروتز را با توجه به وضعیت بیمار با مناسب ترین قیمت در اختیار بیماران قرار دهد.

دیدگاه شما چیست؟

تماس با ما

ما برای پشتیبانی و پاسخ دادن به سؤالات شما همواره آماده هستیم. مراجعان، ارزشمندترین دارایی های یک سازمان هستند. انتقادات و پیشنهادات شما به طور حتم منجر به پیشرفت و تعالی ما خواهد شد. کلینیک تخصصی پیوند اهداف بزرگی برای خود در نظر گرفته است. برای رسیدن به این اهداف ما به کمک شما نیازمندیم. توانمندی های شما قطعا در این راه به ما کمک خواهد کرد.

شماره تماس پشتیبانی:
۸۸۷۴۸۹۹۰
پست الکترونیک:
info[at]peyvandcorp.com
واتساپ:
۰۹۹۰۹۰۴۲۷۴۸

Designed by هفت پیکسل Aryan