تلفن: ۸۸۷۴۸۹۹۰
۰۹۹۰۹۰۴۲۷۴۸

درخواست مشاوره رایگان

Hidden
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

غربالگری رایگان توسط متخصصان کلینیک ارتوپدی فنی پیوند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

غربالگری رایگان جزو خدمات کلینیک ارتوپدی فنی پیوند است. غربالگری یا اسکرینینگ باعث تشخصی زودهنگام بیماری می‌شود تا از بروز بیماری پیشگیری شود. با غربالگری بیماری در همان مراحل اولیه شناسایی می‌شود و به ساده‌ترین روش ممکن درمان می‌شود.

کلینیک ارتوپدی فنی پیوند، با افتخار توسط متخصصان خود، غربالگری رایگان را در این مرکز انجام می‌دهد.

غربالگری رایگان توسط متخصصان کلینیک پیوند

اسکرینینگ یا غربالگری چیست؟ Screening 

 اسکرینیگ یا غربالگری، جستجو برای یافتن بیماری بدون علامت در یک جمعیت خاص است که به طور معمول با هدف درمان انجام می‌شود. همچنین برای انجام تحقیقات نیز از آن استفاده می‌شود. برای انجام یک غربالگری مفید، باید تست دقیق به صورت معاینه بالینی یا تست‌های آزمایشگاهی و همچنین روش پیشگیری برای درمان موثر بیماری وجود داشته باشد. به طوری که نتایج درمان بسیار ارزشمندتر از مرحله‌ی علامت‌دار باشد. هر ساله در سراسر دنیا، اسکرینینگ در مدارس انجام می‌شود.

غربالگری دانش‌آموزان در مدارس

غربالگری رایگان توسط متخصصان کلینیک ارتوپدی فنی پیوند

قبل از دوران کرونا و تعطیلی مدارس؛ غربالگری (اسکرینیگ) دانش‌آموزان، توسط کلینیک ارتوپدی فنی پیوند، در مدارس انجام می‌شد. در این مرحله، معاینات بالینی زیر نظر متخصصین صورت می‌پذیرفت که با استفاده از تست‌های مختلف یا اسکنر سه بعدی پیشرفته، سلامت راستای مفاصل مختلف در نوجوانان و کودکان در حال رشد بررسی می‌شد. در صورت مشاهده‌ی علائمی از بیماری یا دفورمیتی در مفاصل و یا استخوان‌های بدن، مانند صافی کف پا، زانوی پرانتزی یا ضربدری، هالوکس والگوس، نرمی مفاصل، انحرافات ستون فقرات مانند کایفوز یا اسکولیوز، روش‌های درمانی و راهکارهای مربوطه پیشنهاد می‌شد که این درمان‌ها در طیف وسیعی از پی‌گیری‌ها و معاینات بعدی، تغییرات ساده در الگوی زندگی تا ساخت کفی طبی، کفش طبی، انواع زانوبندها یا بریس و ارتوزها بسته به نوع و شدت دفورمیتی قرار می‌گیرد.

غربالگری رایگان در کلینیک ارتوپدی فنی پیوند

با وجود بیماری کرونا و تغییر در شیوه‌ی زندگی، امکان اسکرینینگ به صورت قبل وجود ندارد. از طرفی نگرانی والدین از سلامت فرزندشان  بسیار بیشتر از قبل دیده می‌شود. با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات با پیشگیری در دوران نوجوانی می‌تواند کیفیت زندگی و سلامت را به طرز چشم‌گیری تغییر دهد. این امکان توسط کلینیک فراهم شده تا به صورت آنلاین و نیز حضوری، ویزیت، مشاوره و راهنمایی را برای فرزند شما توسط متخصصین ایجاد نماییم. این مشاوره و راهنمایی به صورت رایگان انجام می‌شود و از این جهت ارزشمند است که پرونده‌ی پزشکی شما برای مراجعات بعدی در این کلینیک تحت نظر پزشک ثبت خواهد شد.

دیدگاه شما چیست؟

تماس با ما

ما برای پشتیبانی و پاسخ دادن به سؤالات شما همواره آماده هستیم. مراجعان، ارزشمندترین دارایی های یک سازمان هستند. انتقادات و پیشنهادات شما به طور حتم منجر به پیشرفت و تعالی ما خواهد شد. کلینیک تخصصی پیوند اهداف بزرگی برای خود در نظر گرفته است. برای رسیدن به این اهداف ما به کمک شما نیازمندیم. توانمندی های شما قطعا در این راه به ما کمک خواهد کرد.

شماره تماس پشتیبانی:
۸۸۷۴۸۹۹۰
پست الکترونیک:
info[at]peyvandcorp.com
واتساپ:
۰۹۹۰۹۰۴۲۷۴۸

Designed by هفت پیکسل Aryan